Răspunsuri

2014-11-04T00:26:47+02:00
Cautam nr de forma 7*k astfel incat:
50<7*k<100, unde k nr natural

Daca impartim cu 7 obtinem:
50/7<k<100/7, adica
7+1/7<k<14+2/7
si cum k nr nat, rezulta ca:
8<=k<=14, deci numerele cautate sunt: 8*7=56, 9*7=63, 10*7=70, 11*7=77, 12*7=84, 13*7=91 si 14*7=98
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T00:31:04+02:00
56, 63, 70, 77, 84, 91, 98
Am aflat de mult raspunsul e bine mersi oricum. Ca sa nu te superi ti-am multumit si team marcat ca cel mai inteligent raspuns si chiar asa e .