Răspunsuri

2014-11-03T23:53:57+02:00
A) 7+11=18 ⇒ 18 se divide cu 6   (18:6=3)
c) 3(5+3)=24⇒ 24 se divide cu 6   (24:6=4)
Ai facut doar a si c scuze ca iti zic dar unde e B si D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T00:04:55+02:00
A) =7+11=18=6*3 se divide cu 6;
B)=8+12=20=6*3+2 da restul 2 la impartirea cu 6, deci nu se divide cu 6; C)=3(5+3)=3*8=24=6*4 se divide cu 6;
D)6*2-5
=12-5=7=6+1 nu se divide cu 6 (da restul 1 la impartirea cu 6)
2 5 2