Răspunsuri

2014-11-03T23:38:02+02:00
Toate aceste cuvinte par a fi derivate, asta doar daca sunt numai in ex. .Daca sunt intr-un text trebuie sa-ti dai seama daca nu e cumva, la cateva, schimbarea valorii gramaticale.

Toate cuvintele sunt derivte cu sufixe, dar cum s-a spus si mai su trebuie sa vezi daca nu se schimba valoarea gramaticala la unele dintre ele..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T00:07:01+02:00
Racitor -  cu sufix or de la cuvantul de baza racit   vaios-                                                                  zambitor - cu sufixul tor de la cuvantul de baza a zambi  , dansator- cu sufixul  tor de la cuvantul de baza a dansa    grasut  cu sufix  ut de la cuvantul de baza gras  stralucitor - cu sufixul tor  de la cuvantul de baza  a staluci racoros - cu sufixul tor de la cuvantul de baza a raci
2 5 2