Răspunsuri

2014-11-03T23:36:09+02:00
El este un tip  duios..-adica un tip afectuos iubitor
Copilul este nazdravan.
Fata a indurat consecintele.
Mihai razbate tot mai mult.-adica progreseaza inainteaza..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T06:58:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fluierul are un sunet duios.
Din cauza faptului că e năzdrăvan ,părinții îl ceartă des.
Până la urmă profeaorul s-a îndurat de nou și nu ne-a dat test.( sens de milă)
A răzbit în viață datorită perseverenței.( a reușit).