Răspunsuri

2014-11-03T23:09:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cuvintele sunt arhaisme.
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T23:11:38+02:00
Sunt regionalisme, și țin de limbajul popular cu dialecte și graiuri. Mai exact, acestea reliefează aspectul popular regional. Nu sunt arhaisme, deci nu țin de vechimea lor în limbă.
16 4 16