Răspunsuri

2014-11-03T22:53:50+02:00
Pentru a traversa riul,am mers pe un pod
pod cu sens de bariera
ideia aceasta a cazut ca din pod
pai sunt moldoveanca
Ei vezi, te-ai trădat!
eii vezi, nationalitatea nu reda nivelul de intelectualitate
Oricum, mi-a plăcut 'ideea căzută din pod'! E foarte bună ca exemplu pentru sensul figurat!
pai da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:57:25+02:00
Călărețul a trecut în goana podul vechi. 1.Podul casei a fost renovat. 2.Țiganca i-a ghicit băiatului în podul palmei. 3.Moldovenii și românii au ridicat un pod de flori peste Prut.
2 3 2