Răspunsuri

2014-11-03T22:40:05+02:00
3)KOH+HNO3=KNO3 +H2O
pai bine d-le portocaliu , dar nu-i complet
oricum , multumesc !
multumesc f. mult sandule , chiar mi-e de ajutor ;)
1) 2MgO + 2CO2 = 2MgCO2
2) 2Ag + 2ZnCl2 = 2AgCl2 +2 Zn
3) KOH + HNO3 = KNO3 +H2O
Harbuz, eu zic să deschizi caietul de chimie sau cartea şi să-ţi revizuieşti cunoştinţele, şi nu ţi-o zic din răutate, dar e mult prea absurd ce ai vrut tu să încerci acolo.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:46:50+02:00
1) MgO + CO2 = MgCO3 
2) 2Ag + ZnCl2 = 2AgCl + Zn
3) KOH + HNO3 = KNO3 + H2O