Răspunsuri

2014-11-03T22:26:02+02:00
Diftongul este cand ai o vocala si o semivocala pronuntate intr-o silaba.
Hiatul este cand ai o vocala si o semivocala pronuntate in silabe diferite.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
In cuvantul puteau ai doar triftongul
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:27:29+02:00
Diftongul este grupul de sunete, alcătuit dintr-o vocală și o semivocală, în aceeași silabă. ex: floare.Floa-re. diftongul oa.
Hiatul este grupul de sunete, alcătuit dintr-o vocală și o semivocală, neaflându-se în aceeași silabă. ex. hiat. hi-at. ”ia” este hiat. sper că ai înțeles.
la hiat, nu am știut ce exemplu să-ți dau așa că am pus chiar propiul cuvânt.
Comentariul a fost şters
Semivocalele sunt: ă â i e o u. Și presupun că atât.Acestea sunt semivocalele. Și îți dai seama foarte repede. În cuvântul floare, diftongul este oa. Semivocala este o iar vocala este a. :) Sper că ai înțeles cât de cât.