Daca va-ti dat seama,justificati de ce era maria trista
,,Mama a plecat dupa fratele Mariei.A venit cu el acasa si i-a pus dulciuri iar mariei paine tare.
Apoi Maria pleca la teme.Ii auzea pe mama si pe fratele ei cum glumeau,iar pe ea mama o alunga la teme.
Cand ea a vrut sa plece pana la colega ei,mama ii spuse sa treaca sa mai faca teme, iar pe fratele sau il trimeasa la joaca
A doua zi,mergea cu cei doi copii pe strada.Mama o trimeasa pe maria sa mearga pe celalat trotuar.In sufletul Mariei se lasa o liniste adanca iiar ochii i se umplura de lacrimi

2

Răspunsuri

2014-11-03T22:23:15+02:00
Maria era trista din cauza discriminarii,pe care mama sa o facea: fratele ei era tinut in puf,iar pe ea nu o baga in seama.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:32:33+02:00
Deci Maria era trista deoarece dragostea mamei sale nu era impartita ambilor copii ai sai, ea facea diferente intre ei si fara sa isi dea seama, unui copil i-a atras prea multa atentie,iar pe altul l-a neglijat