Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:23:53+02:00
In luna Mai infloreste .
In lunile septembire , octombrie cade .
In lunile iulie august se coc .
nu stii cin are loc faza de repaus?
de repaus presupun ca din octombrie pana la inceputul lui mai
respectiv sfarsitul lui aprilie
ms
2014-11-03T22:27:28+02:00
Se coc in august , iar in jurul lunilor septembrie-octombrie ( am vazut unele cazuri chiar la inceputul lui noiembrie ) cad. !
1 5 1