da dar e bun
Pai încearcă sa nu ramii în urma,sa le povestești și parintiloir tai din ceea ce ai învățat și te vor ajuta,vei prinde mai multe cunoștințe....
SUCCES:)!!!
Ok . Iti urez bafta multa la test ! Sa te concentrezi si sa citesti cu atentie enunturile. Succes !
va multumesc
Cu placere ! :*

Răspunsuri

2014-03-03T21:27:58+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T21:29:28+02:00
Sa recapitulezi tot din urma ( sau din ce ti-a zis d-na/d-nul ca iti da ) si sa le inveti . Poti sa faci niste exercitii suplimentare , ca sa stii mai bine. 
4 5 4