Buna!!
1. Faceti-mi 3 pleonasme(stiu ex. dar vreau sa vad cine stie) - ( sper ca stiti ce ii ala pleonasm)
2. Faceti 2 prop. cu omonime(de ce fel doriti)
3.sinonime la:
A taia frunza la caini-
Flori -de-mar-
A bolborosi-
Multumesc anticipat tinei minte 20 de puncte!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:14:48+02:00
1. urca sus,coboara jos,piatra tare
2.Broasca sta pe lac
Broasca usii s-a stricat.
3.a taia  frunza la caine-a lenevi
flori-de-mar- semnifica noroc,sansa
a bolborosi-a vorbi mult
2014-11-03T22:15:35+02:00
1.a juca, a deschide, facultate.......2.Am vazut o broasca./broasca usi s-a stricat. 3.a) a sta...b.mirositor....c. a vorbi mult