Răspunsuri

2014-11-03T22:11:45+02:00
Dimineata=subst,Afara este dimineata(adv: alta valoare):::::::::lung=depinde de context,
Poti sa spui: Creionul lung s-a rupt. Lungul acela este in clasa cu mine.(<creca suna cam ciudat>)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:16:19+02:00
Depinde acum contextul. Dar dacă nu ai un anumit text, atunci lung= adjectiv propiu-zis. (Dacă încă n-ai învățat cu propiu-zis sau provenit din participiu, numai scrie chestia asta) , iar dimineața=adverb, din punctul meu de vedere.