Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:17:07+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nobilimea a sustinut activ papalitatea deoarece daca ii ajutau acestia(nobilii)primeau privilegii
29 4 29
2014-11-03T23:39:38+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- in general nobilimea era adversara acelor erezii care le putea pune in pericol situatia sociala
- ereziile din sudul Frantei, pe langa caracterul religios afisat, aveau si un caracter social ce putea duce la reducerea puterii politice a nobililor (aici ne referim ca se lua in calcul o mai buna distribuire a averilor, egalitarism social  etc.)
14 4 14