Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T21:52:25+02:00
Verbul este a dusmani iar substantivul dusman
Care este substantivul si verbul cavantului derivat batran
Octavian ! Subtantiv comun pentru bătrân este: bătrânul, sau pur și simplu bătrân. Iar verbul este: a îmbătrâni. Sper că te-am ajutat! :) Acum poți intra pe contul meu și să dai un mulțumesc! :D
verbul a manca iar substantivul manat
2014-11-03T21:52:40+02:00