1. Calculati:2583:[2+5(72:9+121:11)-7x8]=?
120:15+2 x {142-3x[687x(144:12-3x4)]-176:2}=?
3 x {384-4 x 46x[28+3 x (49-6:2)-18x4]}=?
5 x 12+135:45-10{2 x [87-7x(35-23)]}+8=?
123x12-123x11+{7:[81:(9x63:7)]}-122=?

rezolvarile,nu raspunsurile direct ! mersi

2

Răspunsuri

2014-11-03T21:50:27+02:00
Ia de la sfarsit si rezolva : 123x12-123x11 si simplifica cele de sus . rezultatul v-a fii =177
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T22:20:43+02:00
2583:[2+5(72:9+121:11)-7x8]=2583:[2+5(8+11)-56]=2583:[2+5x19-56]=2583:[2+95-56]=2583:[97-56]=2583:41=63

120:15+2x{142-3x[687x(144:12-3x4)]-176:2}=8+2x{142-3x[687x(12-12)]=8+2x{142-3x[687x0]}=8+2x{142-3x0}=8+2x142=8+284=292

3x{384-4x46x[28+3x(49-6:2)-18x4]}=3x{384-184x[28+3x(49-3)-72]}=3x{384-184x[28+3x46-72]}=3x{384-184x[28+138-72]}=3x{384-184x[166-72]}=3x{384-184x94}=3x{384-17296}=3x(-16912)=-50736 (la acest exercitiu undeva ai gresit!)

5x12+135:45-10{2x[87-7x(35-23)]}+8=60+3-10{2x[87-7x12]}=63-10{2x[87-84]}=63-10{2x3}=63-10x6=63-60=3

123x12-123x11+{7:[81:(9x63:7)]}-122=1476-1353+{7:[81:(567:7)]}-122=123+{7:[81:81]}-122=123+{7:1}-122=123+7-122=130-122=8