Justicati in 7 randuri cum se comporta parintii cu copii.E corect?
,,Parintii ii bateau cat era ziua de lunga!Ba chiar,de ce se duceau la toaleta fara permisiunea lor.Intr-o zi,Maya si Paco,au luat o decizie.Sa incerce sa fie cumninti , sa nu isi mai enerveze parintii.Insa nu au reusit.Parintii au luat obiceiul de ai batea zilnic.
Odata,Paco,se duse la un vecin sa imprumute cartea,,Amintiri din copilarie".Cand a aflat tatal,i-a dat o palma grea,de i s-a inrosit fata.
Bietii copii!Ganditiva ca zilnic treceau prim asemenea socuri.Parintii ziceau ca ii bat ca sai educe"

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T21:53:02+02:00
Nu este corect! Un copil pentru a fi educat trebuie sa I se explice calm si sa ii lase pe copii sa invete nu sa ii certe ca invata. 
1 5 1
2014-11-03T21:58:32+02:00
Dupa parerea mea dar si a altor persoane copii nu trebuiesc educati prin violenta.Fiindca cei sapte ani de acasa ii luam de la parinti si in primul rind comportamentu acestora  reflecta foarte mult asupra psihicului copilului si chiar a comportamentului sau.El poate avea mari probleme la scoala si sa-i terorizeze pe cei mai mici ca el sau mai slabi.Si foarte simplu acest copil poate deveni un ''monstru''.De aceea violenta nu este calea cea mai buna de a educa un copil dimpotriva.Cea mai simpla si cea mai convingatoare fapta ar fi ca parintii sa-si ia timp cel putin o ora libera ca sa petreca cu copilul sau ,si sa-l mai intrebe cum e la scoala cum ii mai merg treburile.Si atunci cind copilului ii e greu sa il ajute si mereu sa-i fie alaturi.
aceasta este parerea mea tu ai mai putea cizela cite ceva sau mai adauga  principalul corect sa fie