Răspunsuri

2014-11-03T21:42:04+02:00
El provine dintr-o familie educata.
Putem preveni poluarea prin mai multe metode.
Am un atlas al Romaniei.
Avionul are elice .
A tras in el cu multe alice.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T21:48:33+02:00
Provin dintr-o familie de francezi.
Te previn in privinta lui.
Am un atlas zoologic.
Acest material se numeste atlaz.
Aceea este comisia arbitrala.
Aceasta decizie este luata arbitrar.
Elicea avionului se invarte.
Alicele sunt bucatele de piaatra sau caramida care se pun la tencuiala.
4 4 4