Alcatuiti o compunere despre :Toamna in padure!...va rog frumos sa ma ajutati...
si mai am un exercitiu la care nu prea ma pricep..:(
aratati cum s.au formaturmatoarele cuvinte din text:
-a insira -a dezlipi -jalnic
-omenesc -a pribegi -infiorare

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T21:29:03+02:00
Cuvintele s-au format prin dreivare cu ajutorul sufixelor si prefixelor.

Toamna in padure
Este o zi frumoasa de toamna. Cerul era senin si am hotarat sa merg sa admir padurea. Cand am intrat in ea am auzit galagia pe care o provoaca aceasta. Pe masura ce inaintam incepea sa ninga cu frunzele colorate ale copacilor, frunze care pe pamant formau un covor de culori minunate. Pe cer se vedeau pasarelele care zburau deasupra copacilor si care ciripeau chemand si pasarile din padure. Incet-incet si-au luat si acestea zborul. Deodata pasarile s-au oprit deasupra padurii si incepeau sa danseze spunand padurii 'la revedere padure draga'. Caprioarele cu puii lor fugeau si sareau prin tufisuri, creau o atmosfera minunata. Toate animalele padurii se bucura din plin de zilele mai putin calduroase pe care le ofera padurea. 
Este minunat sa mergi in anotimpul toamna in padure deoarece iti ofera ceva frumos de admirat.
2014-11-03T21:38:30+02:00
A insira prin derivare sa format de la cuvintul sir,a dezlipi prin derivare sa format de la verbul a lipi ,jalnic s-a format de la jale,omenesc de la om,a pribegi de la pribeag cred eu,si infiorare de la fior
2 5 2