Răspunsuri

2014-11-03T21:18:12+02:00
Doar pentru cei modesti,dar totuși si destepti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T21:20:45+02:00
Despre ce este revista? 
Motto-ul trebuie sa anunte cumva ce este in revista ...
revista este despre carti
Viata e o carte, iar noi o fila din ea.
Aaaa... pai atunci Motto-ul poate fi :
<< Cartea este viata timpului nostru >>
<<Tot ce se poate gandi despre lume incape intr-o singura carte >>
<< Nu e invatat cel ce citeste carti , ci cel ce stie ce citeste >>
Aste imi vin acum in minte ... nu stiu cat de bune sunt .. dar sper ca ti-am dat vro idee :*