Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T21:03:41+02:00
Pai ai putea incerca cu un desen. De exemplu acest proverb se potriveste ca o manusa povesti pestisorul de aur. Ai putea ilustra ceva de acolo.
2014-11-03T21:04:23+02:00
Iti propun sa faci un poster desenand un om sarac,stand pe jos care tine un caine in brate si trece un om care ii hraneste cainele tu trebuie sa schitezi zambetul cersetorului si momentul in care omul de pe strada hraneste cainele.Iar mai sus scri proverbul