Răspunsuri

2014-11-03T20:57:36+02:00
Tofefee-cele mai bune bomboane din lume ( si cele mai delicioase,bineinteles)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:58:03+02:00
Inca din cele mai vechi timpuri oamenii au descoperit arborele de cacao, folosindu-i 
fructele. 
Acum in zilele noastre, de la reteta traditionala de ciocolata s-a ajuns la o reteta laborioasa obtinindu-se o textura extrem de fina, delicata,catifelata,un gust rafinat, intr-un cuvant o ciocolata facuta cu pricepere si pasiune.
De asemenea, ciocolata s-a imbunatatit adaugandu-i-se diferite oreme (de cappucino de fructe, de amaretto, de lapte) lichioruri, alune caramelizate,nuci,migdale si lista poate continua, toate aceste elemente ducand la senzatia de placere pe care o simt oamenii atunci cand consuma minunatul amestec.
In aceasta lucrare dor4im sa va prezentam ciocolata atunci si acum, pe piata de ciocolata din Romania (oferta si cererea bomboanelor de ciocolata pe piata romaneasca de dulciuri) precum si cateva modalitati de prezentare si promovare a produselor.
La incepit in Romania exitau cativa producatori, oamenii aveau la dispozitie o gama destul de restransa, limitandu-se posibilitatile de alegere.
Apoi firmele producatoare si importatoare au inceput sa se dezvolte intampinand preferintele si gusturile dar si banii de care dispuneau consumatorii.
Ciocolata tinde sa domine piata dulciurilor, dar o mare problema era aceea ca in urma unui studiu s-a evidentiat ca o mare parte din populatia de peste 15 ani (44%) nu consuma acest produs.
De asemenea s-a evidentiat faptulca cei din mediul rural consuma mai putina ciocolata ca cei din mediul urban.
In orase, piata de desfacere este mai mare, cu mai multe sortimente, in timp ce la sate exista cateva buticuri iar pretul este destul de ridicat.
Un alt element important il reprezinta si bani de care dispun consumatorii, cei de la orase dispunand de mai multi comparativ cu cei din mediul rural.
Ca modalitati de promovare - companii publicitare
- publicitatea on-line
- bannere publicitare de dimensiuni diferite
- publicitatea pe internet
- etc.
Pentru modalitati de promovare firma trebuie sa scoata din buzunar sume destul de mari, dar rezultatul este pe masura si anume consumatorii sunt receptivi la mesaje si cumpara produsele.Daca produsele sunt de calitate si il bucura pe consumator el va continua sa cumpere devinind astfel un client fidel
1 5 1