Răspunsuri

2014-11-03T20:55:29+02:00
Trei 
Treiul 

Si asta este singrul 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:55:49+02:00
Trei-cifre,litere..........

pe mine ma invatat asa:cimpul lexical-cifre,matem,scriere,doi,sapte.....Iar familia lexicala-trei,treizeci,treisute,treisprezece,intreit...clar
Campul lexical se refera la lucruri care se afla in aceeasi sfera. De exemplu campul lexical al cerului contine: nori luna soare stele etc
Familia lexicala se refera la toate cuvintele ce se pot forma prin derivare avand un cuvant model. De exemplu familia lexicala a substantivului curaj este : incurajare, curajos, incurajator; a substantivului bun este: bunatate, buna; a substantivului intelegere: intelegator, a intelege, neintelegator etc
scuze la primul raspuns am vrut sa scriu ca nu e corect ,raspunsul tau e corect eu in comm am scriss la fel
dar eu am scris aproape la fel ca ea numai cu alte cuvinte