Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:53:53+02:00
A pus farfuria pe masă.
Nu a vrut să vină la masă pentru că nu îi este foame.
Nu cunoaște notele de pe portativ.
I-a arătat mamei notele din carnet.
I-a intrat ceva în ochi.
A uitat un ochi, de la aragaz, aprins.
Nu-i mai tace gura.
A intrat în gura lupului.
1. DefCuvintele polisemantice sunt cuvintele care au aceeași formă și sensuri diferite, dar care, spre deosebire de omonime, au totuși  derivă din același sens primar, la care se adaugă și sensurile secundare. 

1 5 1
2014-11-03T20:54:57+02:00
Cuvintele polisemantice sunt cuvintele care au mai multe sensuri
astfel,ami sunt si omonimele. deci: ar trebui sa le deosebesti astfel: cele polisemantice au cite ceva comun,de esemplu cuvintul „piatra„ 
are sens ca o simpla piatra, piatra pretioasa, ..mi-ai luat o piatra de pe inima...
structural,este vorba de aceeasi piatra
dar omonimele nu preau au lucruri comune. acestea pot fi parti diferite de vorbire
precu” broasca”
poate fi broasca ca amfibian, broasca ca aia de la usa