Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T21:03:20+02:00
Era nespus de atent      Nori parca alergau.      Soarele era foarte darnic in razele lui.                Catelul cerceta amanuntit furnicile harnice



1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-11-03T21:10:18+02:00
Atentia valoreaza chiar si viata;
Soarele parca alerga dupa mine;
O fata era foarte darnica cu prietenia pe care o primeam de la ea;
Eu cercetam amanuntit mancarea aruncata in gunoi.
1 5 1