Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:51:35+02:00
Comparati-rasare luna ca o vatra de jeratic
toamna ca o printesa a naturi
vantul ca un razvoinic nemilos
Ploaia ca niste turturi de gheata
Personificari-cerul plange
pamantul infrigurat
pamantul adormit
frunze bolnave 
copaci tristi
lacuri posomorate
etc...

2 3 2
2014-11-03T20:51:42+02:00
Ploaie-galagioasa
frunze-ca sangele
cam asaceva ster ca te-am ajutat cat de cat
1 1 1