Găsiți câte un sinonim pentru fiecare sens al cuvântului polisemantic a ridica apărut în enunțurile de mai jos:

Am ridicat ghiozdanul de pe bancă.
Tata a ridicat antena de televizor căzută din cauza furtunii.
La trecerea de cale ferată, bariera s-a ridicat după 10 minute.
Am ridicat hârtiile căzute din bancă și le-am dus la coșul de gunoi.
Dan s-a ridicat și s-a dus la tablă.
Tata a ridicat vocea la mine, când a auzit că am luat nota 4 la matematică.
Liftul te ridică la etajele superioare.
Ștefan cel Mare a ridicat poporul la luptă.
Copilul s-a ridicat în ultima vreme repede.
Prețurile s-au ridicat din nou.
Vecinul meu a ridicat o casă mare în acest an.
George, atacantul echipei de fotbal,ne-a ridicat multe probleme din cauza unei accidentări.
Ceața s-a ridicat.
Unchiul meu a ridicat o sumă imensă de la bancă.

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-11-03T20:44:47+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.am saltat
2.a asezat
3.sa inaltat
4.am luat
5.sa saltat
6.a raspicat
7.te inalta
8.a saltat
9.sa inaltat
10.au crescut
11.a inaltat
12.a facut
13.sa inaltat
14.a luat
157 4 157
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:46:06+02:00
A săltat sau a înhăţat ghiozdanul de pe bancă. 
Tata a îndreptat antena de la televizor căzută din cauza furtunii.
La trecerea de cale ferată, bariera s-a înălţat după zece minute.
Am strâns hârtiile căzute din bancă şi le-am dus la coşul de gunoi.
Dan s-a sculat şi s-a dus la tablă.
Tata a urcat sau a ridicat vocea la mine când a auzit că am luat patru la matematică.
Liftul te urcă la etajele superioare.
Ştefan cel Mare a stârnit poporul la luptă. 
Copilul a crescut în ultima vreme repede.
Preţurile au crescut din nou.
Vecinul meu a construit o casă mare în acest an.
George, atacantul echipei de fotabl, ne-a creat multe probleme din cauza unei accidentări.
Ceaţa s-a întins.
Unchiul meu a încasat o sumă imensă de la bancă.
   
171 4 171