Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:35:14+02:00
Sunt 2 diateze. 
1.Diateza activa ( actiunea este suferita de cel care o efectueaza : eu citesc)
2.Diateza pasiva ( actiunea este suferita de altcineva : bat cainele ) 
1 5 1
2014-11-03T20:37:18+02:00
Sunt 3 diateze:
diateza activa
pasiva
reflexiva
explicatiile la diateza pasiva si activa le-a scris mai sus Diuva Maestru, dar cea reflexiva este alcatuita in cele mai dese cazuri din predicatul nominal,alaturi avind un pronume reflexiv, de exemplu -se
ms