Răspunsuri

2014-11-03T20:30:52+02:00
X=5n+3
n....0,5, +3 nu e patrat perfect.
ce ai facut acolo, ai dat valori la n sau??
n+=se termina in 0,5 +3 nu e patrat perfect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:55:54+02:00
X=5n+3
daca n este impar inseamna ca ultime cifra a lui 5n este 5
deci ultima cifra a lui 5n+3=8 FALS (NU POATE FI PATRAT PERFECT)
daca n este par inseamna ca ultima cifra a lui 5n este 0
deci ultima cifra a lui 5n+3=3 FALS (NU POATE FI PATRAT PERFECT)
AM DEMONSTRAT!!!
1 5 1