Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:31:50+02:00
Auzisem de tânăr, pe-alt meleag nu la noi, 
eu fugit, nu de laş, ci-n dorinţa de bine, 
ce curent 'n viitură spală o ţară cu eroi... 
Tineri ode-nchinând, la străbuni, fără mine. 

Dar nu ape murdare-s plecate-n dezastru, 
ci arta pură, poemul, le revarsă-n tumult
peste minţi inhibate-n minciuni, un măiastru, 
un gigant al culturii... cea uitată demult. 

Oameni, hyppies, se adună în sute de mii
pe-un tărâm de Manoli şi de Ane zidite, 
dar nu drog să consume, băuturi sau orgii, 
ci la cântec s-asculte... Leac de inimi rănite. 

... Să se-ncânte de-ai lor, semănaţi pentru artă
de-un imens de talent, creatorul de carte
în Copăceni ce-i născut, Constantin fiindu-i tată
şi cu drag ce-aş fi vrut să-l am suflet o parte. 

Este "Flacăra" încă cu puteri de căldură, 
aportând mii de ergi în explozii d-atom;
uriaş creator pluvial de cultură, 
hard disc-laptop de neam şi esenţă de om! 

Dă mesaj de destin pentru-a ţării cârmire, 
este primul capabil s-adune, să scadă, 
lume-n mase să pună, din plecări luând venire
şi bătrânii din tineri, El, îi scoate în stradă! 


2 5 2
2014-11-03T20:34:10+02:00
Auzisem de tânăr, pe-alt meleag nu la noi, 
eu fugit, nu de laş, ci-n dorinţa de bine, 
ce curent 'n viitură spală o ţară cu eroi... 
Tineri ode-nchinând, la străbuni, fără mine. 


1 5 1