Răspunsuri

2014-11-03T20:25:31+02:00
Mediul inconjurator reprezinta mediul natural care a fost transformat de oameni. El cuprinderelieful,apa,aerul,vegetatia si solul. Acestea sunt elementele mediului natural asupra carora a intervenit omulprin activitatile sale. Fiecare element reprezinta un rol deosebit in crearea mediului natural.In acelasi timp,toate sunt in legatura unele cu altele.Astfel,relieful influenteaza clima.La randulei,clima impreuna cu relieful,determina raspandirea vegetatiei,iar aceasta din urma,a faunei pentru a pastraacea unitate numita mediu natural.Pentru a trai mai bine,oamenii au creat asezari,au cultivat terenuri,au construit drumuri si uzine,adicaau transformat treptat mediul natural. Mediul natural poate fi folosit in sprijinul omului,dar cu conditia sa nufie distrus. Din pacate exista numeroase exemple de distrugere a plantelor si animalelor,de poluare aaerului,a apei si a solului.De cele mai multe ori,vorbind despre impactul omului asupra mediului inconjurator se fac referiri lapoluare. In realitate,actiunea omului depaseste mult sfera poluarii si de accea este mai corect sa vorbim decai diferite de deterirorare a mediului.Exista o serie de surse majore de deteriorare ca urmare al activitatii omului. Aceste cat de deteriorarenu actioneaza separat in timp si spatiu, ci de cele mai multe ori agresiunea se exercita simultan asupradiferitelor componente ale mediului.Poluarea este una din aceste cai. Poluarea reprezinta patrunderea in mediul natural a unor poluantinaturali,dar mai ales artificiali rezultati din activitatea umana,indeosebi dinindustrie,agricultura,transporturi,care reprezinta deseuri ale activitatii umane.Exemple de poluare:- administrarea ingrasamintelor chimice poate avea urmari nedorite pentru mediul inconjurator;substantele chimice patrund in panza de apa freatica si de aici in fantani sau izvoare,amenintand sanatateaoamenilor si a animalelor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:33:44+02:00
Pentru a trai mai bine,oamenii au creat asezari,au cultivat terenuri,au construit drumuri si uzine,adica au transformat treptat mediul natural. Mediul natural poate fi folosit in sprijinul omului,dar cu conditia sa nu fie distrus. Din pacate exista numeroase exemple de distrugere a plantelor si animalelor,de poluare a aerului,a apei si a solului.
Fumul de la hornurile fabricilor, ale caselor, fumul de la arderea resturilor furajere sau ale culturilor pe camp, incendiile padurilor, cenusa de la termocentrale,praful de la fabricile de cimente, cariere, gazele de la combinatele chimice, petroliere, poluarea cu ingrasamante chimice, pesticide, poluarea rampilor de gunoi si a zonelor de depozitare a resturilor industriale, alimentare, chimice, praful produs in fabricile de cherestea, exploatarea lemnului. Si exemple