Din ce limba sunt cuvintele: interviu agentie bildungsroman definitie bacalaureat chiftie a instala gratie bomfaier ciulama satin tricou fabula familie valuta radar amenda ideal colocviu volei a decide elev acadea halva ?
Ex: limba latina franceza italiana germana turca engleza
Ex : spaghete - lb. italiana

2

Răspunsuri

2014-11-03T20:21:05+02:00
Tricou- engleza familie- latina ameda-latina ideal- engleza colocviu-germana volei-engleza elev-latina acadea-italiana halva -latina.....eu asa cred.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:22:31+02:00
tricou- engleza familie- latina ameda-latina ideal- engleza colocviu-germana volei-engleza elev-latina acadea-italiana halva -latina.
2 5 2