Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T20:56:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ms1=200g                            md1=c1*ms1:100=10*200:100=20000:100=20 g solvat
c1=10%                               mdf=md1+md ad.=20+30=50 g de substanță dizolvată totală
md ad.=30g                          msf=ms1+md ad.=200+30=230 g soluție finală
cf=?                                     cf=mdf:msf*100=50:230*100=0,2173*100=21,73%


Notații:
ms1=masa primei soluții;md1=masa de substanță dizolvată în prima soluție(în soluția inițială);
c1=concentrația primei soluții;md ad.=masa de dizolvat(solvat) adăugată;mdf=masa substanței dizolvate în soluția finală;msf=masa soluției finale;cf=concentrația soluției finale.
2 5 2
2014-03-03T20:56:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Md=c.ms/100=10.200/100=20g
md1=20+30=50g
ms1=200+30=230g
c1=md1.100/ms1=50.100/230=21,73%
3 4 3