Răspunsuri

2014-11-03T20:17:05+02:00
Unghiul de 180 de grade se numeste unghi alungit.
am cautat pe wikipedia acum
ai av dreptate
app noi nu am aj inca la lectia asta
se numesc unghiuri aluungite
Daca nu stii,nu comenta. Fata a scris pe caiet si o sa ia nota mica din cauza ta.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:18:00+02:00
Pai sunt suplementare, cle cu suma de 180 si complementare de 90

ala alungit are 360 pentru ca este alungit
Tu iti bati joc? Ce medie ai frate la mate?
Dar nu vrei sa stii si cati ani am .. nesmitiit-o sau ce-oi fi tu fata/baiat ..
nu va mai contraziceti ca sunt ALUNGITEE
Si care-i faza frate? Daca tu nu stii,nu-i vina noastra