Răspunsuri

2014-03-03T20:58:48+02:00
Primavara

A sosit primavara. Noi suntem foarte bucurosi.
Doamna profesoara ne-a spus sa facem picturi despre anotimpul primavara. Ea nu a avut acuarele , deci a desenat. A desenat pur si simplu cu creioane si carioci. Noi pictam.In clasa este liniste.Eu am facut o casa intr-o padure , copaci infloriti , cateva pasari si un soare. In timp ce pictam , eu vorbeam cu ea . Eu am terminat pictura. Ea merge prin clasa. Pur si simplu a venit la mine sa-mi vada desenul. Ei i-a placut foarte mult desenul meu. Ea fugi la loc. Eu i-am cerut voie doamnei invatatoare ca sa arunc apa. Ea mi-a dat voie sa ma duc. Eu meargeam spre baie . Ele au venit incat m-au speriat.Doamna invatatoare mi-a pus pictura la expozitie.S-a terminat orele , noi mergeam spre casa.
A fost o zi frumoasa. Chear in ziua aceea am luat un zece la limba si literatura romana.

Sper ca te-am ajutat.
18 3 18
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T21:00:55+02:00
In copilarie obisnuiam sa merg la bunici..Imi petreceam majoritatea timpului stand cu ei. Adoram sa vorbesc cu ei despre trecutul lor, iubeam sa ascult povestile bunicii si nu in ultimul rand innebuneam cand mancam prajiturelele pe care le facea bunica cu toata dragostea ei! Erau o minunatie! Ma lingeam pe degete de bune ce erau!
Sau imi mai placea cand mergeam toata ziua cu ei la camp si ma amuzau  de multe ori glumele bunicului! Sau cand ma duceam duminica la biserica impreuna cu bunica; ascultam cu mare drag slujba dupa care plecam acasa, luam masa, ne odihneam iar apoi  stateam la poarta pe sant si vorbeam de care mai de care!
Vacantele petrecute la bunici au fost si vor fi mereu cele mai frumoase si amuzante! 
44 4 44