Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:18:15+02:00
Deci ca sa inveti o poezie mai usor faci asa:
Inveti primul rand apoi dupa ce esti sigura ca il sti inchizi ce  ai si il spui cu voce tare de 2-3 ori daca vezi ca nu te incurci treci la al doilea vers la fel faci si cu el,
dupa ce ai invatat prima strofa  o spui si pe ea de cateva ori si daca o sti bine la fel faci si cu restul.
Eu asa fac si le invat foarte repede , dar depinde de memoria fiecaruia :)
2 5 2
2014-11-03T20:19:16+02:00
1. Repeta cu voce tare, e mai efectiv decat in gand
2. Incearca sa faci un ritm, recit-o ca si cum ai canta-o, crede-ma ca merge
3. Fii concentrat doar pe poezie, incearca sa faci liniste in jurul tau si sa nu fii distras de televizor sa de altele
4. Nu iti pierde concentrarea, daca dupa 2 minute te uiti in gol la pereti si reflectezi atunci inseamna ca trebuie sa te concentrezi mai mult

P.S.: Corect e poezia, nu poiezia