Răspunsuri

2014-03-03T20:48:13+02:00
Pronume..(pe ce sa o vedem? pe ea-o! ) 
Multumesc mult !!!
Gresit! o - este verb auxiliar si ajuta la formarea viitorului simplu
auzi fami si mie o propozitie cu cuvantul domol sa aiba o alta valoare morfologica de cea din text in text scrie asa domol vorbita in camin
imi arati si mie te rog frumos
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ma ajuta s pe mine cineva
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T20:56:44+02:00
Gresit! o - este verb auxiliar si ajuta la formarea viitorului simplu.
ce caz are cuvintele luptei oastea ta
hai ma ajuti si pe mine te rog frumos