Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:17:09+02:00
1 Balena e mult mai mare decat rechinul la kg 
2 Balena e mamifer rechinul nu 
3 Dintii rechinului sunt dubli randul al doilea la dinti sunt asezati invers primului rand de dinti  (are 2 randuri) 
4 Dintii rechinului se schimba ! 
Sper ca ti-am fost de folos pupp :* 
3 5 3
2014-11-03T21:24:50+02:00
1. Balenele au apărut acum aproximativ 50 de milioane de ani, iar rechinii acum circa 400 de milioane de ani. 
2. În ciuda dimensiunilor uriașe, balenele nu consumă foarte multă hrană. Ele se hrănesc cu mici organisme și plancton, iar rechinii mănâncă în general orice, chiar şi alţi rechini. 
3. Balenele sunt animale blânde, inteligente, care se hrănesc cu microorganismele din ocean, iar rechinii sunt mari, agresivi şi puternici. 
4. Balenele sunt grupate în 4 familii actuale, cu 11 specii, și o familie fosilă, iar la rechinii sunt peste 400 de specii.
4 4 4