Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T19:58:12+02:00
Geam=4l , 3s
incet=5l,5s
inchid=6l,5s
acest=5l,5s
dulce=5l,5s
curgere=7l,,7s
geam=4litere , 3silabe
incet=5litere,5silabe
inchid=6litere,5silabe
acest=5litere,5silabe
dulce=5litere,5silabe
curgere=7litere,,7silabe
Comentariul a fost şters
2014-11-03T20:00:35+02:00
Geam - 3 sunete, 4 litere
incet - 4 sunete, 5 litere
inchid - 5 sunete, 6 litere
acest - 4 sunete, 5 litere
dulce -  4 sunete, 5 litere
curgere - 6 sunete, 7 litere

la g sau c urmat de h este doar un sunet
la fel si la g si c urmat de o vocala