Răspunsuri

2014-11-03T19:59:45+02:00
HCl + NaOH->?
p=80%
NaOH=250g
HCl+NaOH->NaCl+H₂O
Atata stiu dar nu stiu ce trebuie sa aflu
impuritatea nu trebuie determinata
ea se afla foarte simplu doar printr-o sacatere(100%-82%=20% impuritate)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T20:19:12+02:00
M HCl=?
m NaOH=250g
NaOH pur=80%
H=1
A Cl=35.5
A Na=23
A O=16

Rezolvare.
36.5  40
HCl+NaOH=NaCl+H2O
  x      200
HCl=Cl+A H= 35.5+1=36.5
1mol de HCl=36.5g
M NaOH=A Na+A O+A H=23+16+1=40
1mol de NaOH=40g
 m NaOH pur=250x80=25x8=200g
                       100
x=200x36.5=182.5g
      40

R.m HCl=182.5g
2 4 2