mediatoarea -perpendiculara pe mijlocul laturii, orice punct de pe mediatoare este egal departat de capetele segmentului, punctul de intersectie al mediatoarelor unui triunghi este centrul cercului circumscris triunghiului, se noteaza cu O
in ce clasa sunteti?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T20:34:32+02:00
Mediatoarea unui segment este perpendiculara dusa in mijlocul segmentului.
1 5 1
2014-03-03T20:34:36+02:00
Cred ca te referi la mediatoare
unui triunghi?

da
Segmentul care uneste un varf al triunghiului cu mijlocul laturii opuse
mediatoarea -perpendiculara pe mijlocul laturii, orice punct de pe mediatoare este egal departat de capetele segmentului, punctul de intersectie al mediatoarelor unui triunghi este centrul cercului circumscris triunghiului, se noteaza cu O
Stii cum se construieste mediatoarea?