Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T19:30:54+02:00
D mijl AB |=> BD=DA
F mijl AC|=> AF=FC
DF linie mijlocie in triunghiul ABC|=> prop.l.m DF paralel cu BC si DF=BC supra 2
E mijl BC|=> BE=EC
FE l.m in triunghiul ABC|=> prop.l.m. FE paralel cu AB si FE=AB supra 2
BEFD patrulater convex
DF paralel cu BE 
DB paralel cu FE
din ultimele 3 => BEFD paralelogram
2 5 2
2014-11-03T19:43:07+02:00
Faci desenul si unesti punctele BEFD astfel incat sa arate ca un paraleolgram, apoi faci Demonstratie aratand ca, cu ajutorul liniei mijlocie in Δabc latura DE este paralela cu AB si FB cu AB si ca DE=AB÷2 si FB=AB÷2 ⇒ ca BEFD este paralelogram, in felul asta:

Demonstratie:
D= mij. [AB]  |                                                 (paralel)
E= mij. [BC]  |  ⇒ [DE] = linie mijlocie in Δabc, DE || AB = DE=AB÷2
F= mij. [AC]  |       [FB] = linie mijlocie in Δabc, FB || AB = FB=AB÷2
_________________________
         ⇒ DE || FB si DC ≡ FB ⇒ BEFD paralelogram 

Sper ca te-am ajutat si ca ai inteles! Succes la test!