Răspunsuri

2014-03-03T20:22:10+02:00
Inseamna  A face să sufere sau a suferi
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-03T20:23:22+02:00
Sincopa constă în eliminarea unui sunet sau grup de sunete în interiorul unor cuvinte.
Ex.: dom’le, mulț'im (în loc de mulțumim)
Sincopa constă în eliminarea unui sunet sau grup de sunete în interiorul unor cuvinte.
se reprezinta(exemplu) printr-o optime urmata de o patrime si apoi iar optime