Răspunsuri

2014-03-03T20:13:57+02:00
Se face cel mai mare multiplu comun:
sa zicem 1 pe 3 +4 pe 12
[3;12]=2x2x3=12
se descompun 3=3 si 12=2x2x3
se iau elementele comune si necomune la puterea cea mai mare si apoi se imparte produsul lor (in cazul de fata 12) la ambii termeni
12:3=4
12:12=1
si 1 pe 3 se amplifica cu 4 si 4 pe 12 cu 1 si urmeaza
4 pe 12+ 4 pe 12 = 8 pe 12
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T20:15:42+02:00
Poi sa iti d-au un exemplu: \frac{1}{3} + \frac{1}{1} ->amplificam(inmultim) pe  \frac{1}{1} cu 3 si fractia o sa fie  \frac{1}{3} + \frac{3}{3} = \frac{4}{3}
trebuie sa gasesti un numitor comun numitorilor si sa amplifici fractia cu acel numar

3 5 3