Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T19:00:02+02:00
Curcubeul e tare frumos.El apare dupa ce lacrimile norilor s-au asternut pe pamant intr-o senina zi.Are 7 culori minunate.Ca printr-o jumatate de cerc,apar pe bolta senina ,acoperind mingea de aur care stralucea pe bolta.Se spune ca dupa el exista un cufar de aur.Dar eu vad doar aurul moral,adica doar aurul care il ascunde in superba lui frumusete
1 5 1
2014-11-03T19:03:52+02:00
Curcubeul, cel mai frumos fenomen din atmosfera ce a impresionat omenirea din toate timpurile, fiind considerat un "semn ceresc" care aduce binele, pacea si prosperitatea. Curcubeul este un fenomen optic care ia nastere din cauza dispersiei si reflexiei luminii solare in picaturile de ploaie din atmosfera. El este vizibil atunci cand soarele bate din spatele nostru in perdeaua de nori din fata, lumina reflectandu-se pe bolta senina. Norii sunt grupari mai mult sau mai putin conturate de picaturi de apa sau cristale de ghiata, aflate in suspensie in atmosfera, provenite din condensarea sau sublimarea vaporilor de apa.