Răspunsuri

2014-11-03T19:23:31+02:00
A inspira ( nu stiu sa il fac ) 
a dezlipi = format prin derivare cu prefixul "dez" de la verbul "a lipi " 
jalnic = format prin derivare cu sufixul "nic" de la substantivul "jale"
omenesc = format prin derivare cu sufixul "esc" de la subsantivul "om"
a pribegi ( nu stiu ) 
infiorare = format prin derivare cu prefixul "in" si sufixul "are" de la sbstantivul "fior" 
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T21:06:08+02:00
a înşira = s-a format prin derivare de la cuvântul de bază "şir" + prefixul delocutiv în + sufixul "a"  
a dezlipi = s-a format prin derviare de la cuvântul de bază "lipi" + prefixul "dez-"
jalnic = s-a format prin derivare de la cuvântul de bază jale + sufixul pentru denumirea însuşirii "-ic".  
omenesc = s-a format prin derivare de la cuvântul de bază "om" + sufixul "-enesc"
a pribegi = s-a format prin derivare de la cuvântul de bază pribeg + sufixul "-i"
înfiorare = s-a format prin derivare de la cuvântul de bază "fior" + prefixul delocutiv "în-" + sufixul abstract "are" 
12 4 12