Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-03T18:46:21+02:00
Craiasa=imparateasa=regina
printesa=fata de imparat
zana=idk, chestie mica cu aripi?

Craiasa tinuturilor inghetate s-a intors pentru o noma dominare
Printesa cerului a rasarit printre stele
zana ierni a aparut

e oke? =))))))


11 4 11
da mersii!!
app, acolo am gresit, nu e "noma" e "noua"
sorry, am probleme cu tastatura
nui nimik miam data seama
2014-11-03T18:51:23+02:00
Craiasa zapezii anul acesta a venit mai repede.
Regina toamna a adus multa roada anul acesta.
Imparateasa bucuriilor ne-a adus multe bunatati si veselii.
urmatoarele le poti face tu dupa aceste exemple
.