Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:46:24+02:00
A+b=7
a+c=8
a+b+c=12
a=???
Rezolvare:
a+b=7=>a=7-b
 a+b+c=12
7-b+b+c=12
7+c=12/-7
c=5

a+c=8
a+5=8/-5
a=3

a+b+c=12
3+b+5=12
8+b=12
b=4
  • Utilizator Brainly
2014-11-03T18:46:42+02:00
A+B+C=12 mere
A+B=7 mere
A+C=8 mere
-----------------
A=?
-----------------
A+B+C=12 | 
A+B=7       | ⇒ C=12=7=5 mere
A+C=8       |
C=5           | ⇒ A=8-5=3 mere