Răspunsuri

2014-11-03T18:43:37+02:00
Suportul acesta poate fi solul aerul sau apa... Rezistenta deasemenea joaca un rol important
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T18:44:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
factorii ce determina viteza de deplasare a animalelor pot fi diferite in functie de mediul de viata ale acestora si de categoria lor.Unul din factori poate fi temperatua,daca aceasta este prea ridicata atunci animalul propriu-zis se va deplasa mai greu decat daca va fi temperata.Alt factor sint pericolele din jur:animalul va aplica viteza maxima pentru a se apara.Al treilea factor este obtinerea hranii iar pentru asta animalele se vor starui sa foloseasca viteza maxima pentru a se hrani.
18 4 18