Răspunsuri

2014-11-03T18:58:20+02:00
Eu am fost la "Gradina Zoologica" acolo am vazut multe animale printre care : zebre 60 ,lei 23 iar cu 7 mai multe maimute 
Cate animale sunt in total la Gradina Zoologica( Sper ca te-am ajutat):* cel mai corect raspun?

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-03T19:02:14+02:00
La gradina zoologica au mers in vizita intr-ozi 60 de copii iar in alta zi 23 de baieti si7 fete.Cati copii au vizitat gradina zoologica in cele doua zile in total?
1 5 1